SPLOŠNI POGOJI

 

Splošni pogoji spletne trgovine POS PLASTIKA d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS. S spletno trgovino POS PLASTIKA d.o.o. (v nadaljevanju »trgovina« )upravlja podjetje.

Obiskovalec ob registraciji v trgovino POS PLASTIKA d.o.o., uporabi uporabniško ime, ki je dejansko njegov elektronski naslov ter geslo, ki si ga izbere ob postopku registracije. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

CENE IZDELKOV IN AŽURNOST PODATKOV

 

Redna cena velja za vse uporabnike trgovine. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Akcijske cene za artikle v akciji veljajo do datuma označenega na strani s predstavitvijo artikla, v nasprotnem primeru pa do odprodaje zalog.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o dejanskem izračunu/ predračunu opravljenega nakupa). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Originalen račun in dobavnico prejme kupec skupaj s pošiljko.
Ponudnik skuša čim bolje skrbeti ter zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči odstop od nakupa ali zamenjavo naročenega artikla. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V primeru nepredvidene spremembe cen določenega izdelka ali nezmožnosti dobave, si ponudnik pridržuje pravico odstopa od pogodbe.

 

POSTOPEK NAKUPA

 

1. Sprejetje naročila
Ko kupec odda naročilo, prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Hkrati je to obvestilo potrdilo za naročilo. Po tem ima kupec v roku ene ure možnost preklicati svoje oddano naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

 

2. Potrditev naročila
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo izvrši oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oziroma mu piše na kontakten elektronski naslov. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

 

3. Odpremljanje blaga
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem obvesti kupca po elektronski pošti. Ponudnik preko originalnih listin (dobavnice) pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

 

Za opravljanje nakupnega postopka je  registracija kupca na spletni strani ponudnika. Registracijo lahko kupec opravi na spletni strani pod delom Prijavi se oz. Registracija. Možen nakup tudi brez registracije. Osebni podatki registriranih kupcev bo ponudnik obravnaval zaupno, jih skrbno varoval in v nobenem primeru posredoval tretji osebi, razen če tako določa zakon. Podatki ne bodo nikoli zlorabljeni na kakršen koli način. Ponudnik bo pridobljene podatke uporabljal za nemoteno izvedbo nakupnega postopka, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletne strani in izdelkov. Komunikacija z uporabniki: Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

 

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

 

Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

 

NAROČANJE

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Uporabnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah izdelkov. S prijavo v spletno trgovino uporabnik soglaša z uporabo osebnih podatkov za uspešno sklenitev pogodbe in njeno izpolnjevanje (izdaja računa, dostava itd..). Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na email naslov info@pos-plastika.si, kjer mora navesti tudi številko naročila, ki je omenjena v predračunu, ki ga kupec prejme po elektronski pošti. Ponudnik v obljubljenem roku blago diskretno zapakira in odpošlje. S pogoji poslovanja zajemajo tudi predstavitev politike ponudnika glede vračanja blaga in kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi ali primeru pritožbe.

 

NAČIN PLAČILA

Ponudnik omogoča kupcu plačilo naročenih izdelkov po povzetju z gotovino (plačilo po povzetju) ali plačilo po predračunu.

 

Plačilo po povzetju

V primeru plačila po povzetju kupec poštnemu uslužbencu oz. dostavljavcu ob prevzemu paketa izroči gotovino. Le-ta za kupca izvrši plačilo posebne položnice, pri čemer kupec plača provizijo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

 

Plačilo po predračunu

 

V primeru plačila po predračunu kupec po elektronski pošti takoj po oddaji naročila dobi podatke za plačilo računa. Če želi kupec prejeti naročene artikle čimprej, lahko na elektronski naslov info@pos-plastika.si pošlje potrdilo o plačilu, v nasprostnem primeru pa takoj, ko ponudnik zasledi nakazilo kupca na transakcijski račun, odpremi blago. Ponudnik se obveže, da bo nakazila spremljal redno in čimbolj ažurno, z interesom hitrega odpošiljanja.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Ponudnik bo naročilo v pisni obliki hranil na svojem sedežu. Kupec lahko preko elektronske pošte ali osebno na sedežu ponudnika zaprosi za kopijo naročila, ki mu jo ponudnik ob identifikaciji kupca z uporabniškim imenom in geslom posreduje po elektronski poti oz. izroči osebno.

 

 

STROŠKI IN NAČIN DOSTAVE

Stroški in način dostave veljajo samo za nakupe opravljene preko spletne trgovine.

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Če ima ponudnik naročen artikel v lastnem skladišču, ga bo kupcu dostavil v roku 3 dneh. V primeru, da izdelka ni v ponudnikovem skladišču, bo izdelek kupcu dostavljen v najkrajšem možnem času oziroma v roku 30 dni od prejetega naročila. Partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Poštnina in pakiranje v znesku 5,00 € se zaračunava za nakupe manjše od 10,00 €, za nakupe večje od 10,00 € je znesek poštnine 4,00 €, za naročila nad 200,00 €, stroške dostave krije ponudnik.

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Potrošnik (slednje velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo ali uporabljajo blago za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti ponudniku najkasneje v tridesetih (30) dneh od sporočila o odstopu. O nameravanem vračilu lahko uporabnik podjetje POS PLASTIKA d.o.o. obvesti najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga po pošti (Pos plastika d.o.o., Podgorska cesta 30, 1317 Sodražica) ali na kontaktni e-naslov info@pos-plastika.si.
Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ponudnik ne sprejema. V primeru dostave na stroške ponudnika bodo kupcu obračunani stroški vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja, ponudnik ne odgovarja. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni nepoškodovani embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Zaželen je tudi obrazec (dopis) za vračilo blaga, ki pospeši postopek vračila ali zamenjave. Na obrazec se naj zapiše tudi TRR kamor se bo v primeru vračila kupnine nakazali denar.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
 

 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!